8 May 2011, 19:57
Vandaag heb ik van de ingestorte bestuurdersstoel en de bijrijders stoel ÃÃn goede bestuurders stoel gemaakt. Simpel weg overzetten gaat niet omdat de bevestiging op de bodem in spiegelbeeld is en de draaiknop voor de leuning dan tegen de gordel vanger aankomt. Zodoende heb ik de zitting en de leuning van de bijrijders stoel overgeplaatst op framedelen van de bestuurders stoel. Het enige wat je hiervan merkt is dat de knop voor het afstellen van de "hardheid" van de leuning nu wel aan de verkeerde kant zit. En je merkt ook dat de bestuurders stoel er verdacht goed uit ziet aangezien de bijrijders stoel nauwelijks is gebruikt.
Misschien vraag je je af waarom ik het probleem verleg naar de bestuurders kant. Aangezien hier nu geen stoel meer is. Dit heeft twee redenen. Ik dacht dat een goede en 2e hands bijrijders stoel makkelijker te vinden is dan een bestuurders stoel en deze misschien wat goedkoper is. Daarbuiten zijn er maar weinig stoelen zo weinig gebruikt als bijrijders stoelen. Deze zijn vaak nog praktisch als nieuw.
Het koste me in totaal 2 uur met sleutel 13, 14 en een kniptang. dus misschien is het de moeite om bij je eigen 240 ook de boel te verwisselen, al zal je vrouw niet blij opkijken als ze merkt dat ze op het afdankertje plaats moet nemen.
Misschien vraag je je af waarom ik het probleem verleg naar de bestuurders kant. Aangezien hier nu geen stoel meer is. Dit heeft twee redenen. Ik dacht dat een goede en 2e hands bijrijders stoel makkelijker te vinden is dan een bestuurders stoel en deze misschien wat goedkoper is. Daarbuiten zijn er maar weinig stoelen zo weinig gebruikt als bijrijders stoelen. Deze zijn vaak nog praktisch als nieuw.
Het koste me in totaal 2 uur met sleutel 13, 14 en een kniptang. dus misschien is het de moeite om bij je eigen 240 ook de boel te verwisselen, al zal je vrouw niet blij opkijken als ze merkt dat ze op het afdankertje plaats moet nemen.