16 May 2011, 21:47
@ Yellow240 ==> Het begint er zo op te lijken ja.
Straks zit ik aan de amazon en de PV's.
Deze kon ik niet laten staan de prijs was te mooi. Wel het nodige roest maar zeker te herstellen.
@ belg ==> Zeker komen kijken!! Ik verwacht je.
Ik gooi er nog een paar foto's bij. Zo is hij na 28 jaar uit de garage gekomen. Hij staat immers al sinds 1982 stil maar dat wil niks zeggen. De 142 stond ook al sinds 1987 stil en die rijd echt prima.
De motor van deze 164 is helemaal los en ook de remmen staan niet vast. Lan al niet meer wachten om hem op te halen en de motor weer aan de praat te krijgen.
![[Afbeelding: dscn0669w.jpg]](http://img545.imageshack.us/img545/1592/dscn0669w.jpg)
![[Afbeelding: dscn0670l.jpg]](http://img848.imageshack.us/img848/4117/dscn0670l.jpg)
En een foto van een deurpaneel om een beeld van het interieur te geven.
![[Afbeelding: dscn0672r.jpg]](http://img146.imageshack.us/img146/7774/dscn0672r.jpg)
Meer heb ik voorlopig niet. Nog even wachten tot hij thuis staat.
Het enige wat ik nodig zal hebben zijn een motorkap en een kofferdeksel. Die zijn niet zo best meer. De motorkap heeft kleine deukjes en het kofferdeksel heeft binnenin ergens een serieuze deuk waardoor het niet goed past. Preventief 1 wielbak vervangen, klein stukje inlassen aan de motorklepscharnier en verder is het eigenlijk allemaal vliegroest. De chroom zal wel vernieuwd moeten worden want die lijkt nergens meer op. En dan een nieuwe laklaag erover. In elk geval een auto met veel potentieel waar ik het komende jaar wel wat tijd zal aan besteden.
Straks zit ik aan de amazon en de PV's.
Deze kon ik niet laten staan de prijs was te mooi. Wel het nodige roest maar zeker te herstellen.@ belg ==> Zeker komen kijken!! Ik verwacht je.

Ik gooi er nog een paar foto's bij. Zo is hij na 28 jaar uit de garage gekomen. Hij staat immers al sinds 1982 stil maar dat wil niks zeggen. De 142 stond ook al sinds 1987 stil en die rijd echt prima.
De motor van deze 164 is helemaal los en ook de remmen staan niet vast. Lan al niet meer wachten om hem op te halen en de motor weer aan de praat te krijgen. ![[Afbeelding: dscn0669w.jpg]](http://img545.imageshack.us/img545/1592/dscn0669w.jpg)
![[Afbeelding: dscn0670l.jpg]](http://img848.imageshack.us/img848/4117/dscn0670l.jpg)
En een foto van een deurpaneel om een beeld van het interieur te geven.

![[Afbeelding: dscn0672r.jpg]](http://img146.imageshack.us/img146/7774/dscn0672r.jpg)
Meer heb ik voorlopig niet. Nog even wachten tot hij thuis staat.
Het enige wat ik nodig zal hebben zijn een motorkap en een kofferdeksel. Die zijn niet zo best meer. De motorkap heeft kleine deukjes en het kofferdeksel heeft binnenin ergens een serieuze deuk waardoor het niet goed past. Preventief 1 wielbak vervangen, klein stukje inlassen aan de motorklepscharnier en verder is het eigenlijk allemaal vliegroest. De chroom zal wel vernieuwd moeten worden want die lijkt nergens meer op. En dan een nieuwe laklaag erover. In elk geval een auto met veel potentieel waar ik het komende jaar wel wat tijd zal aan besteden.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

