21 May 2011, 13:06
8valve schreef:Valt me dus echt even vies tegen peter ;D ;D ;D
Sorry hoor, dat ik jou moet teleurstellen, ben blijkbaar toch menselijk

K had er een uitgehad, weet al niet eens meer waarvoor eigenlijk, blijkbaar niet rechtgezet na her-montage.. tja "it was me so no one to blaim .. "
Vanmorgen stelde ze me wel teleur weer dat verrekte op 1,5 cilinder lopen na lange stilstand,
zowat een jaar geen last meer van gehad en vanmorgen was het ineens weer prijs ..
Heb ondertussen al weer even de primaire zaken nagelopen,
de kritische connectors losgehad,
zekeringenkast gemaltreteerd,
injectoren in bad gedaan,
kaarsjes bekeken,
kap en rotor even opgepoetst
Uiteindelijk middels de 850 als bron van wat extra electriek met enige moeite weer leven in madam gekregen, ging nog niet van harte.
Eer eerste proefrit maakte in elk geval duidelijk dat de dame er weer zin in heeft,
pakt merkbaar vlotter op, en loopt een stuk rustiger door t hele bereik
(zelfs mijn (v)echtgenote merkte dat op, resultaat moet dus wel heel erg zijn ) )
Zal dat relais achter t dashkastje dadelijk nog eens besnuffelen en of doorsolderen en ook de LH zekering eens laten blinken.
## Dat relais is ondertussen ook onderhanden genomen, was zeker geen overbodige luxe..
even netjes doorbakken en weer teruggeplaatst. waar die LH zekering bij een 93Ãr 24(5) polar met een b200F zit is mij nog niet duidelijk . ???## Lang verhaal wordt toch nog langer, nadat de wagen zowat 24h stilstond was het weer feest, miste iig een cilinder
schokken etc, met ca 150 meter rijden alles weer as usual en lopen als een trein.. snapput even nie meer ..
Verder sta ik dus nu helemaal en volledig open voor any possible solution anyone ?? .. ghe ghe ..
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K