23 May 2011, 00:11
Black Moose schreef:Heb je de bougies al nagekeken, misschien eentje nat vóór het starten?
Lekkage kvs of peut naar de cilinder ???
good thinking,
Die heb ik er voordien uitgehad en bekeken, niet veel duidelijke voortekenen kunnen waarnemen anders dan nat vd benzine
wat op zich nadat moeders een aantal startpogingen had ondernomen niet vreemd is. Kvs is verder schoon en blijft ook wel op pijl.
Ik zal morgen eens de druk aflaten vd brandstofrail, en dan een dag of twee laten staan kan je benzine iig uitsluiten als probleem
dan niet wegblijft .
Vwb de lambda, heb ik ook wat over zitten lezen maar zou die met 100 / 150 meter stapvoets rijden al op temperatuur zijn ?
Wat me ook verbaast : ik heb er maaanden geen last van gehad nadat ik een keer met een iets te grote aanhanger vlot 2 pakken
klinkers van a > b bracht, die waren nat en een ietsje te zwaar eigenlijk, boel werd lekker warm en torretje moest zijn best doen.
Toen is het een hele tijd niet meer voorgekomen maar heb dus geen idee wat het nu is / was ..
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K