29 May 2011, 22:36
Vorig weekend heb ik de motor in de 240 gemonteerd. Begonnen met alles aan te sluiten, maar helaas tijdsgebrek, vrijdag de rest dan maar gemonteerd.
Zaterdag had ik een onderhoud van een 850 dus kon ik ook niet verderdoen. De 240 dus maar van de schuur naar de garage verhuisd en aan de batterijlader gehangen.
Nu net es gestart. Eerst op benzine... Niks. Waarschijnlijk heb ik een foutje gemaakt bij het monteren vna de leidingen. Schakelaar even omgezet naar LPG en hup, na 2 omwentelingen hoorde ik het vertrouwde gepuf
Aangezien de koeling nog niet gemonteerd is heb ik'm maar snel terug stilgezet. Morgenvoormiddag kan ik er nog eventjes aan verderwerken, maar dan moet ik terug achter m'n studeertafel gaan zitten
Nog de D-riem vervangen en de koeling monteren, en dan kunnen we weer een klant tevreden maken
Ohja, iemand een foto'tje van de benzineleidingen? Ik weet niet meer precies hoe de retour loopt :-\
Het geel-achtig potje dat onder het inlaatspruitstuk hangt met de 3 aansluitingen is denk ik het probleem..
I'll keep you guys posted!
Zaterdag had ik een onderhoud van een 850 dus kon ik ook niet verderdoen. De 240 dus maar van de schuur naar de garage verhuisd en aan de batterijlader gehangen.
Nu net es gestart. Eerst op benzine... Niks. Waarschijnlijk heb ik een foutje gemaakt bij het monteren vna de leidingen. Schakelaar even omgezet naar LPG en hup, na 2 omwentelingen hoorde ik het vertrouwde gepuf

Aangezien de koeling nog niet gemonteerd is heb ik'm maar snel terug stilgezet. Morgenvoormiddag kan ik er nog eventjes aan verderwerken, maar dan moet ik terug achter m'n studeertafel gaan zitten

Nog de D-riem vervangen en de koeling monteren, en dan kunnen we weer een klant tevreden maken

Ohja, iemand een foto'tje van de benzineleidingen? Ik weet niet meer precies hoe de retour loopt :-\
Het geel-achtig potje dat onder het inlaatspruitstuk hangt met de 3 aansluitingen is denk ik het probleem..
I'll keep you guys posted!
plsvolvoprojects.blogspot.com

