1 June 2011, 12:54
Ja klopt
Ik heb vorig jaar mn dubbele SU's "gereviseerd" alle pakkingen rubbertjes en de naalden + sproeierbuizen vervangen. en weer netjes afgesteld.
Maar ik heb een paar maanden zonder kmteller gereden dus exact kan ik het je niet zeggen.
De laatste keer dat ik het wel heb bijgehouden aantal km die de navigatie aangaf en het exacte bezine verbruik. Het betrof een rit waarvan 95% snelweg was met weinig inhaalmanoeuvres. En dat kwam uit op een verbruik van 1:10,5 (mocht ook wel want toen had ik getankt voor â¬1.809 :'( was trouwens E98 met lood vervangert)
Het verbruik in de stad houd ik zelden of nooit bij... Maar ik kan ook nooit rustig rijden door de stad
Denk dat ik daarmee de 1:6 wel haal
Ik heb vorig jaar mn dubbele SU's "gereviseerd" alle pakkingen rubbertjes en de naalden + sproeierbuizen vervangen. en weer netjes afgesteld.Maar ik heb een paar maanden zonder kmteller gereden dus exact kan ik het je niet zeggen.
De laatste keer dat ik het wel heb bijgehouden aantal km die de navigatie aangaf en het exacte bezine verbruik. Het betrof een rit waarvan 95% snelweg was met weinig inhaalmanoeuvres. En dat kwam uit op een verbruik van 1:10,5 (mocht ook wel want toen had ik getankt voor â¬1.809 :'( was trouwens E98 met lood vervangert)
Het verbruik in de stad houd ik zelden of nooit bij... Maar ik kan ook nooit rustig rijden door de stad
Denk dat ik daarmee de 1:6 wel haal
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix