6 June 2011, 20:38
Spanning op riem zat wel goed. Het wordt immers middels een zelfspannend wiel op spanning gebracht. Denk eerder dat het ding gewoon 'aan de beurt' was.
Waar het fout gegaan is....
We rijden de V90 als gezinsauto en reden de 240 'erbij'. Door een op dit moment op handen zijnde gezinsuitbreiding zijn we gedwongen iets groters te gaan rijden om vier koters te herbergen. De 240 had een tweede achterbank maar kon onze sleurhut niet trekken (dikke onbehouwen Bürstner) en een tweede achterbank in de V90 is gezien de LPG onderbouw geen optie.
Nu heb ik met een grote grijns op m'n hoofd enige jaren beroepsmatig 's Heren Rijkswegen (on)veilig mogen maken achter het stuur van, ondermer, een S60 dus eea leek mij een prima eerste zet naar een verandering in het wagenpark. S60 voor d'rbij en iets anders groots ipv de V90 (wat me overigens zeer aan mijn hart zal gaan)
Ik weet dat eeuwige spot en hoon mijn deel zal zijn, maar gezien de (gezins)situatie leek en lijkt mij eea de meest voor de hand liggende optie....
Waar het fout gegaan is....
We rijden de V90 als gezinsauto en reden de 240 'erbij'. Door een op dit moment op handen zijnde gezinsuitbreiding zijn we gedwongen iets groters te gaan rijden om vier koters te herbergen. De 240 had een tweede achterbank maar kon onze sleurhut niet trekken (dikke onbehouwen Bürstner) en een tweede achterbank in de V90 is gezien de LPG onderbouw geen optie.
Nu heb ik met een grote grijns op m'n hoofd enige jaren beroepsmatig 's Heren Rijkswegen (on)veilig mogen maken achter het stuur van, ondermer, een S60 dus eea leek mij een prima eerste zet naar een verandering in het wagenpark. S60 voor d'rbij en iets anders groots ipv de V90 (wat me overigens zeer aan mijn hart zal gaan)
Ik weet dat eeuwige spot en hoon mijn deel zal zijn, maar gezien de (gezins)situatie leek en lijkt mij eea de meest voor de hand liggende optie....

