10 June 2011, 01:45
Ik heb vanavond mijn binnenverlichting gerepareerd.
Ben de auto aan het opbouwen en was nu toe aan deze klus.
De binnenverlichting kent 3 standen:
1. Uit (schakelaar in middenstand)
2. Aan (schakelaar naar voren of naar achteren) met deuren dicht:
Bij mij gaf dit vreemde storing. Kontakten schoongemaakt en binnenlicht weer in elkaar gezet.
Kijk even of de schroefjes erin zitten, met name die massa maakt tegen de carrosserie.
Zo doet de lamp het in ieder geval als je hem zelf aanzet. Stroomvoorziening (plus) is dan in iedere geval
goed.
3. Aan (schakelaar naar voren of naar achteren) met deuren open: Zet de schakelaar in de andere stand
waarbij de lamp op de deurschakelaars moet reageren.Open vervolgens elk portier afzonderlijk. Gaat de
lamp niet branden, kijk dan de desbetreffende deurschakelaar na.
Ik ga er van uit dat je zekering en lampje nog heel is voordat je aan deze klus begint ;D
Ben de auto aan het opbouwen en was nu toe aan deze klus.
De binnenverlichting kent 3 standen:
1. Uit (schakelaar in middenstand)
2. Aan (schakelaar naar voren of naar achteren) met deuren dicht:
Bij mij gaf dit vreemde storing. Kontakten schoongemaakt en binnenlicht weer in elkaar gezet.
Kijk even of de schroefjes erin zitten, met name die massa maakt tegen de carrosserie.
Zo doet de lamp het in ieder geval als je hem zelf aanzet. Stroomvoorziening (plus) is dan in iedere geval
goed.
3. Aan (schakelaar naar voren of naar achteren) met deuren open: Zet de schakelaar in de andere stand
waarbij de lamp op de deurschakelaars moet reageren.Open vervolgens elk portier afzonderlijk. Gaat de
lamp niet branden, kijk dan de desbetreffende deurschakelaar na.
Ik ga er van uit dat je zekering en lampje nog heel is voordat je aan deze klus begint ;D
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029