21 November 2012, 20:13
intussen hangt het blok er in en zijn de eerste 200 kilometer gereden.
Wat een verschil zeg! een 2 literblok met normaal vermogen!
b18 met overdruk is intussen uit elkaar. Het bleek dat bij 2 cilinders de zuigerveren op waren.
Foto's heb ik helaas nog geen foto's kunnen maken.
Intussen is wel een probleempje naar boven gekomen. De beveiliging van de achteruit op mijn m47 gaat automatisch uit.
Als ik hem in zijn 1 zet kan ik zonder de ring op de pook naar boven te halen door drukken naar de achteruit.
De ring komt vanzelf omhoog als ik door druk.
Ik weet dat er bij het gat waar de pook de auto in komt een plaatje zit wat je kan stellen. Ik durf er alleen niet zo goed aan te zitten zonder te weten wat ik ongeveer moet doen.
Wie kan me helpen?
Groet!
Wat een verschil zeg! een 2 literblok met normaal vermogen!
b18 met overdruk is intussen uit elkaar. Het bleek dat bij 2 cilinders de zuigerveren op waren.
Foto's heb ik helaas nog geen foto's kunnen maken.
Intussen is wel een probleempje naar boven gekomen. De beveiliging van de achteruit op mijn m47 gaat automatisch uit.
Als ik hem in zijn 1 zet kan ik zonder de ring op de pook naar boven te halen door drukken naar de achteruit.
De ring komt vanzelf omhoog als ik door druk.
Ik weet dat er bij het gat waar de pook de auto in komt een plaatje zit wat je kan stellen. Ik durf er alleen niet zo goed aan te zitten zonder te weten wat ik ongeveer moet doen.
Wie kan me helpen?
Groet!

