23 June 2011, 06:39
Ik wil natuurlijk niemand beledigen, maar de 300-serie is toch wel een beetje een bejaardenbak
Maar die moeten er ook zijn! Overigens, moet je je eens voorstellen dat je een autofabrikant bent (of enig ander consumentenartikel) en je product heeft de reputatie "voor bejaarden" te zijn. Dan kan je wel inpakken, denk ik, want hoeveel reclame je ook maakt, niemand wil geassocieerd worden met bejaarden 
Ik lees dat de auto een B19 heeft, ik dacht dat de 34X-serie een 1.4 liter motor had, of is dat alleen de latere (meer vierkante) serie? Maar ik kan me goed voorstellen dat een B19 weinig moeijte heeft met een 340 en dat je er dus best lekker mee door kan rijden.
Overigens, het valt mij dat deze 345 van 1981 er een stuk "gedateerder" uitziet dan een 240 van 1981.
Dan een discussievraag: wat is de reden dat je veel minder ouwe 300-s ziet rijden dan 200-s? Is het een probleem van betrouwbaarheid? Of meer een imago-probleem en minder liefhebbers? Natuurlijk, er zijn minder mensen enthousiast om een boodschappenauto'tje op te knappen dan een fraaije 264 GLE.
Maar die moeten er ook zijn! Overigens, moet je je eens voorstellen dat je een autofabrikant bent (of enig ander consumentenartikel) en je product heeft de reputatie "voor bejaarden" te zijn. Dan kan je wel inpakken, denk ik, want hoeveel reclame je ook maakt, niemand wil geassocieerd worden met bejaarden 
Ik lees dat de auto een B19 heeft, ik dacht dat de 34X-serie een 1.4 liter motor had, of is dat alleen de latere (meer vierkante) serie? Maar ik kan me goed voorstellen dat een B19 weinig moeijte heeft met een 340 en dat je er dus best lekker mee door kan rijden.
Overigens, het valt mij dat deze 345 van 1981 er een stuk "gedateerder" uitziet dan een 240 van 1981.
Dan een discussievraag: wat is de reden dat je veel minder ouwe 300-s ziet rijden dan 200-s? Is het een probleem van betrouwbaarheid? Of meer een imago-probleem en minder liefhebbers? Natuurlijk, er zijn minder mensen enthousiast om een boodschappenauto'tje op te knappen dan een fraaije 264 GLE.

