25 June 2011, 01:23
je kan upgraden tot 2.5 liter.
alhoewel hier de wanden dan inmiddels zo dun zijn. is dit meer iets wat in de race wereld gebeurt en waar ze na elke race het blok weer uit elkaar halen.
iets safer is natuurlijk een 2.3 liter ervan maken maar ook hier hoor ik verhalen dat na 15.000/20.000 KM een nodige revisie aan te raden is.
daarom kies ik nu gewoon voor 2.1 liter en ik verwacht er de nodige PK's uit te halen waar ik toch genoeg lol mee kan hebben. en uiteraard heb ik ook niet echt het budget om veel verder te gaan dan dit.
wil ook mijn cilinderkop aan laten passen Grotere kleppen Highflow inlet en outlet, bronze klepgeleiders, verharde klepzetels, vlakken dit komt ongeveer al uit op 700 eurie "en dan moet ik de kleppen nog kopen. dubbele klepveren heavy duty nokvolgers en stoterstangen.
jaja als ik het lijstje zo opschrijf schrik ik er zelf al van maar goed je moet maar een hobby hebben.
alhoewel hier de wanden dan inmiddels zo dun zijn. is dit meer iets wat in de race wereld gebeurt en waar ze na elke race het blok weer uit elkaar halen.
iets safer is natuurlijk een 2.3 liter ervan maken maar ook hier hoor ik verhalen dat na 15.000/20.000 KM een nodige revisie aan te raden is.
daarom kies ik nu gewoon voor 2.1 liter en ik verwacht er de nodige PK's uit te halen waar ik toch genoeg lol mee kan hebben. en uiteraard heb ik ook niet echt het budget om veel verder te gaan dan dit.
wil ook mijn cilinderkop aan laten passen Grotere kleppen Highflow inlet en outlet, bronze klepgeleiders, verharde klepzetels, vlakken dit komt ongeveer al uit op 700 eurie "en dan moet ik de kleppen nog kopen. dubbele klepveren heavy duty nokvolgers en stoterstangen.
jaja als ik het lijstje zo opschrijf schrik ik er zelf al van maar goed je moet maar een hobby hebben.
V142 BJ1968
L.B. Racing
L.B. Racing

