25 June 2011, 16:10
Jambon schreef:betere remmen, rembekrachtiger van een 144E, ES of 164.. of eentje van een moderne auto met overeenkomstige maten.. makkelijker aan te komen.. alhoewel ik ooit een reactie terug heb gekregen van een Australiër die raced met de originele set up.. minder snel blokkeren en beter doseerbaar zou wel fijner zijn..
ik ga mijn remsysteem compleet vervangen met een dubbel remsysteem 2 remcilinders 1 voor 1 achter. en dan de rembekrachtiger eruit. scheelt ook weer ruimte.
dit systeem gebruikt mijn vader ook in zijn race/rally auto's. het is natuurlijk even knutselen maar het werkt wel goed.
vandaag nog een kennis geholpen met het vervangen van zijn koppelingset. 4 uurtjes werk ongeveer. "zat toch weer net iets anders in elkaar dan in mijn 142.
het was wel echt nodig plaat was helemaal glad en de druklager was totaal versleten kogels vielen er letterlijk uit.
V142 BJ1968
L.B. Racing
L.B. Racing

