25 June 2011, 23:50
het klopt ook dat het rempedaal dan kneiterhard is. maar het werkt fantastisch.
je hoeft maar met je teen het rempedaal aan te raken en dan remt ie al.
2 mm vrije slag ongeveer en daarna alleen maar REM!
de kracht die je normaal gebruikt op de orginele 1 remcilinder word verdeeld over 2 cilinders.
het word vrij lastig voor mij nu om er een technisch verhaal van te maken.
maar als ik eenmaal af is nodig ik je uit om het een keer te proberen
of ergens op een meeting ofzo..
je hoeft maar met je teen het rempedaal aan te raken en dan remt ie al.
2 mm vrije slag ongeveer en daarna alleen maar REM!
de kracht die je normaal gebruikt op de orginele 1 remcilinder word verdeeld over 2 cilinders.
het word vrij lastig voor mij nu om er een technisch verhaal van te maken.
maar als ik eenmaal af is nodig ik je uit om het een keer te proberen

of ergens op een meeting ofzo..
V142 BJ1968
L.B. Racing
L.B. Racing

