4 February 2006, 12:49
Heb de 264 gister laten taxeren door Van Nimwegen in Assen. Een aardige kerel en een echte 'petrol-head'. Heeft nog een poosje een automuseumpje in Assen gehad. Heeft nu nog een Panhard uit 1911 en een Bugatti Type 44. Die Bugatti was fantastisch! In 1966 vanaf de bodem gerestaureerd (voor bedragen waar je nu voor naar Polen moet). Toen was ie waarschijnlijk beter dan nieuw. 40 jaar later is ie precies goed: helemaal gaaf met goede gebruikssporen.
De taxatie ging behoorlijk uitgebreid en minutieus. Hij had zich ook duidelijk ingelezen in de 264. Wel makkelijk dat ie net een paar weken geleden een via Gerard Kramer gekochte 264 had getaxeerd. Had ook oog voor wat voor auto het is: een mooie gebruiksklassieker. Dus geen museumstuk of een unicum oid.
Er kwam een HEEL behoorlijk bedrag uit.......... :oops:
Zodra ik het rapport binnenheb, ga ik gelijk de verzekering omzetten naar All-risk. Als 2e auto met km-beperking is dat nog goed te doen.
Groeten!
De taxatie ging behoorlijk uitgebreid en minutieus. Hij had zich ook duidelijk ingelezen in de 264. Wel makkelijk dat ie net een paar weken geleden een via Gerard Kramer gekochte 264 had getaxeerd. Had ook oog voor wat voor auto het is: een mooie gebruiksklassieker. Dus geen museumstuk of een unicum oid.
Er kwam een HEEL behoorlijk bedrag uit.......... :oops:
Zodra ik het rapport binnenheb, ga ik gelijk de verzekering omzetten naar All-risk. Als 2e auto met km-beperking is dat nog goed te doen.
Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km

