Erg zeg. Ik ga daarom altijd naar Frankrijk, 14 dagen naar m'n Volvo kijken, bergjes opstuiven en in z'n koele schaduw liggen.
Misschien kan je eerst die sierstrip erop klemmen en dan de bumper er onder schuiven? Ik kreeg vrij snel genoeg van die #$%^!strip en heb hem erop gestampt, de grille en anderhalf klemmetje houden hem grotendeels op z'n plek.
De motor krijgt een signaal als de airco aangaat (bij stationair alleen?) om het toerental iets te verhogen. Stekker 214 is de ECU van een LH 2.4 systeem, pin 14 (groen) en 15 (grijs/rood) ontvangt signaal van de A/C. Bij Kjet werkt dat ws. anders, geen idee verder waar en hoe.
Misschien kan je eerst die sierstrip erop klemmen en dan de bumper er onder schuiven? Ik kreeg vrij snel genoeg van die #$%^!strip en heb hem erop gestampt, de grille en anderhalf klemmetje houden hem grotendeels op z'n plek.
De motor krijgt een signaal als de airco aangaat (bij stationair alleen?) om het toerental iets te verhogen. Stekker 214 is de ECU van een LH 2.4 systeem, pin 14 (groen) en 15 (grijs/rood) ontvangt signaal van de A/C. Bij Kjet werkt dat ws. anders, geen idee verder waar en hoe.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

