5 February 2006, 23:37
Er zit een electronisch circuit in de tellerunit dat er voor zorgt dat de naald van de temperatuurmeter niet te snel uitslaat. Misschien is dat schakelingetje kapot of zit er ergens een los contact?
Als dat circuitje kapot is zal de meter veel sneller op en neer gaan, maar dat ie zo hoog komt vind ik vreemd want een 240 heeft een goed koelsysteem..
de temperatuur van een motor varieert best wel, dat is goed te merken aan de verwarming van de auto. Normaal geeft een 240 al veel warmte, maar rij maar eens even 160, dan komt er pas echt warmte uit
Als dat circuitje kapot is zal de meter veel sneller op en neer gaan, maar dat ie zo hoog komt vind ik vreemd want een 240 heeft een goed koelsysteem..
de temperatuur van een motor varieert best wel, dat is goed te merken aan de verwarming van de auto. Normaal geeft een 240 al veel warmte, maar rij maar eens even 160, dan komt er pas echt warmte uit

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni