1 August 2011, 14:42
TheSaint77 schreef:Kun je wat specifieker zijn waarom?
Ide m90 plaatsen in een 240 is idd niet plug n play. Je moet volgens mij gaan zagen om ruimte te maken. Maar de motor met kabelboom en twee computers moet toch te doen zijn.
Maar zou m toch origineel laten, desnoods met een megasquirtje op elektronische injectie zetten.leuk om te doen en werkte bij mij in combinatie met een t25 turbo zeer goed!
Ja dat project van jou heb ik toen zijdelings meegemaakt. Heb je er in principe B230F benzine injectie van gemaakt met Megasquirt?
Die M90 hoef er niet onder. Een AW71 is ook lekker. Nadat ik laatst een keertje met Carlo heb gebabbeld neig ik er eigenlijk naar om hem helemaal op gas te gooien.
Benzinetank eruit een gas ervoor in de plaats!!!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

