1 August 2011, 19:15
Hoe zit het met je vacuümslangen? Als er al een klein scheurtje zit in een van de vacuümslangen die van de CIS klep afkomt, kan die ook flink beroerd van lopen.
Een klein vacuümlekje bij een B230F kan al voor rare problemen zorgen, al zou je dat moeten horen.
En hoe is de staat van je intankpomp? Als je intankpomp niet werkt, heb je onvoldoende brandstofdruk, al lijkt mij dat sterk omdat je al aangeeft dat als je flink optrekt de motor ook goed oppakt...
Een klein vacuümlekje bij een B230F kan al voor rare problemen zorgen, al zou je dat moeten horen.
En hoe is de staat van je intankpomp? Als je intankpomp niet werkt, heb je onvoldoende brandstofdruk, al lijkt mij dat sterk omdat je al aangeeft dat als je flink optrekt de motor ook goed oppakt...
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992