1 August 2011, 21:07
TheSaint77 schreef:Nee, enkel de B21ET met andere kop (530) ivm injectorgaten die de k-jet achter laat bij verwijderen. Maar deze kun je ook afdoppen. Kabelboompje, wat sensoren, setje zekeringen en paar relais, BDP sensor en een krans om dat punt te meten en klaar ben je.
Wat is jou electronische injectie dan? Uit bovenstaande lijkt het dt je de k=jet nog altijd aan het werk heb...(Of heb je het gas met injectie geregeld....)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

