tja, dikte van de plaat opmeten en vergelijken met een nw, dit voor geval dat ie redelijk op is, hoogteverschil tov de klinknagels is ook een weggevertje, al is het maar om te voorkomen dat ie r over een jr weer uit moet. Druklager in de hefboom moet niet al te veel rommelen (wat is veel..) en je toplagertje in het vliegwil, die heb je overgezet dus weet je ws wat daar de staat van is..?
hydraulische gebeuren moet iig lekvrij zijn, maar kan ook inwendig lekken, niet mijn favourite systeem (ooit met een Jag MKII stilgestaan met hetzelfde systeem, hou uit schei op, 2 ton aan de kant duwen..), kan me niet herinneren of een late Amazon de kabelhefboomversie heeft gehad (iemand anders vast wel..) , is alleen wel weer vanallus ombouwen... maar lekt nooit..:wink:
hydraulische gebeuren moet iig lekvrij zijn, maar kan ook inwendig lekken, niet mijn favourite systeem (ooit met een Jag MKII stilgestaan met hetzelfde systeem, hou uit schei op, 2 ton aan de kant duwen..), kan me niet herinneren of een late Amazon de kabelhefboomversie heeft gehad (iemand anders vast wel..) , is alleen wel weer vanallus ombouwen... maar lekt nooit..:wink:

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)