5 August 2011, 15:27
ik heb wel van die rubbers maar als ik achterop ook nog een kast moet zetten i.v.m met de LPG mengstukken etc heb ik hier niet de ruimte voor er komen wel nog van die plastic ringen tussen en de rubberen mount ringen die je voor de moeren zet...
die B18 kop is alleen maar om het allemaal uit te meten en passend te maken de B20 kop zit nog gemonteerd op de motor
dus dat komt wel goed...
vandaag pakketje uit zweden binnen gekomen.. HD nokvolgers, HD stoterstangen, dubbele klepveren met alu dekseltjes, zuigerveren, Koppakking met 92mm boring, en natuurlijk het uitlaatspruitstuk.
vandaag begonnen om de auto zelf te gaan strippen. anders blijft er straks geen leuk werk meer over haha...
die B18 kop is alleen maar om het allemaal uit te meten en passend te maken de B20 kop zit nog gemonteerd op de motor
dus dat komt wel goed...vandaag pakketje uit zweden binnen gekomen.. HD nokvolgers, HD stoterstangen, dubbele klepveren met alu dekseltjes, zuigerveren, Koppakking met 92mm boring, en natuurlijk het uitlaatspruitstuk.
vandaag begonnen om de auto zelf te gaan strippen. anders blijft er straks geen leuk werk meer over haha...
V142 BJ1968
L.B. Racing
L.B. Racing