10 August 2011, 12:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 August 2011, 14:33 door Black Moose.)
zojuist gebeld door de garage, fuseekogels, vorig jaar ook al vervangen en uitgelijnd daarna:verward:, 1 stuurkogel ligt er uit? en reactiestangrubbers aan de achterzijde zijn op. Ga 'm nu ophalen. Dat wordt weer klussen vandaag en morgen ben ik bang van. Hoop dat het weer een beetje mee zit. En nog last van de rug ook, dat wordt leuk:mmph:.
Heeft het zin om de reactiestangen/panhardstangen van PU te voorzien? Ben ik ongeveer 20 euro meer kwijt voor 4 pu bussen.
Lijkt mij verstandig om beide kanten gelijk te doen.
Contact gehad met Carlo (VOMD), hij adviseerde me om het ruilsysteem toe te passen voor de reactiearmen, hij heeft 2 kant en klare armen liggen met nieuwe rubbers dus, die stuurt ie op en ik stuur mijn oude armen terug, leek mij een goed plan.
Tevens de fuseekogels en de stuurkogel besteld, hopelijk morgen binnen.
Heeft het zin om de reactiestangen/panhardstangen van PU te voorzien? Ben ik ongeveer 20 euro meer kwijt voor 4 pu bussen.
Lijkt mij verstandig om beide kanten gelijk te doen.
Contact gehad met Carlo (VOMD), hij adviseerde me om het ruilsysteem toe te passen voor de reactiearmen, hij heeft 2 kant en klare armen liggen met nieuwe rubbers dus, die stuurt ie op en ik stuur mijn oude armen terug, leek mij een goed plan.
Tevens de fuseekogels en de stuurkogel besteld, hopelijk morgen binnen.

![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)