10 August 2011, 18:00
De reis naar Tsjechië heeft de Volvo weer prima overleefd. Enkel de (Walker) uitlaat had er moeite mee. De beugels van de achterste demper hingen in de lucht, en de demper bungelde er onder. Maar gelukkig heeft een Tsjechische beun-de-haascovic mij gehoplen voor een appel en een ei. Dus voorlopig mag de Walker nog even mee.
Verder is de ECC/ airco afgevuld voor die tijd. Kennelijk is er iets mis met de ECC want soms komt er helemaal geen lucht uit de openingen. En dan is het ineens weer lekker koel. Heel apart. Maar daar wordt naar gekeken.
Berg op met bepakking was ook al overigens geen feest, turbowise. De turbo lijkt echt niks te doen. Dus heb ik gisteren een bezoekje gebracht aan een specialist. Deze heeft de slang naar de wastegate los gehaald en daarna ging de auto er als een raket vandoor, vergeleken met daar voor. De turbo werkt dus gelukkig nog. Maar ik vermoed dat de CBV veer te slap is geworden inmiddels.
Gaan we dus wat aan doen!
Verder is de ECC/ airco afgevuld voor die tijd. Kennelijk is er iets mis met de ECC want soms komt er helemaal geen lucht uit de openingen. En dan is het ineens weer lekker koel. Heel apart. Maar daar wordt naar gekeken.
Berg op met bepakking was ook al overigens geen feest, turbowise. De turbo lijkt echt niks te doen. Dus heb ik gisteren een bezoekje gebracht aan een specialist. Deze heeft de slang naar de wastegate los gehaald en daarna ging de auto er als een raket vandoor, vergeleken met daar voor. De turbo werkt dus gelukkig nog. Maar ik vermoed dat de CBV veer te slap is geworden inmiddels.
Gaan we dus wat aan doen!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

