31 August 2011, 09:31
Boele schreef:Ja dat zei mn vader dus ook al! Alleen ik had er al 2 van de vier opgekregen. We doen dat volgende keer! (al hoop ik dat het voorlopig niet hoeft!)
De 1800 loopt wat onrustig stationair, normaal 800rpm, ga hem nu wat hoger laten lopen. Boven de 3500rpm houd hij een beetje in. Ben nog niet verder dan 4500rpm gegaan. Ontsteking staat goed, misschien maar wat extra LPG geven? Zou mooi zijn om een middag op een dyno het optimale vermogen te bepalen. Kost jammer genoeg net zoveel als deze conversie waarschijnlijk! ;-) Eerste 100km even rustig rijden, dan olie verversen+filter, kleppen checken en gas geven!
@Dop: Jep + dubbele klepveren tegen het zweven!
Je kan beter een spoiler plaatsen tegen het zweven, die klepveren zijn niet zo zwaar ;P
Maar zonder gekheid die 1800 van jou gaat als een tierelier straks! Dan ben je niet meer bij te houden op Zandvoort
Die klap wat wel ff schrikken denk ik! Verder niks beschadigd?
Die spaghetti- of 4-2-1-uitlaten passen dus eigenlijk nooit precies?
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix

