31 August 2011, 10:41
6000 toeren moet met de standaard klepveren goed haalbaar zijn met een B18/20 en ik hoor wel eens dat ze 7000 toeren ook kunnen halen met de standaard klepveren.
Maar dat is van horen zeggen en ik heb geen idee hoeveel toeren mijn b20 kan halen.
Bij 140 op de navigatie klinkt het al als veel ste veel toeren met mijn 4bakje
.
Ik ben wel heel benieuwd naar de resultaten straks en of je hem straks ook naar het max toerental durft te jagen.
Ik heb mijn b20 nu afgesteld op wat meer koppel bij lage toeren en blijf wat meer op de rechterbaan op de snelweg hahaha.
Als ik hem iets meer lpg geef dan word hij meteen een stuk vlotter en het rijd een stuk soepeler maar dan loopt hij ook meteen 1 op 7 en ik vind
1 op 8 beter passen aangezien het mijn dagelijkse auto is.
Maar als je toch eens op de dyno staat dan zou ik het zeker eens proberen en houd dan ook je brandstof mengsel eens in de gaten bij de verschillende toeren tallen.
Maar dat is van horen zeggen en ik heb geen idee hoeveel toeren mijn b20 kan halen.
Bij 140 op de navigatie klinkt het al als veel ste veel toeren met mijn 4bakje
.Ik ben wel heel benieuwd naar de resultaten straks en of je hem straks ook naar het max toerental durft te jagen.
Ik heb mijn b20 nu afgesteld op wat meer koppel bij lage toeren en blijf wat meer op de rechterbaan op de snelweg hahaha.
Als ik hem iets meer lpg geef dan word hij meteen een stuk vlotter en het rijd een stuk soepeler maar dan loopt hij ook meteen 1 op 7 en ik vind
1 op 8 beter passen aangezien het mijn dagelijkse auto is.
Maar als je toch eens op de dyno staat dan zou ik het zeker eens proberen en houd dan ook je brandstof mengsel eens in de gaten bij de verschillende toeren tallen.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970