5 September 2011, 23:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 September 2011, 23:31 door BartWillem.)
Jambon schreef:wat ik me kan herinneren is zo'n 30 jr terug, er schijnt ook een groot huis te zijn gebouwd zonder vergunning, mocht niet bewoond worden, dat heeft ook achterin gestaan..Dat van het huis kan ik me niet herrinneren, lijkt me ook vrij sterk want ik heb altijd daar gewoond.
Achter het oude pand dat je ziet stond nog wel een ander pand maar dat was gewoon een opslag/magazijn oid. Het huis ernaast heeft wel een "extra" woning op het perceel (dat is inderdaad een jaar of 30-40 geleden gebouwd, stond een tijd terug te koop: je kreeg dus 2 huizen voor de prijs van 1), wellicht dat je die bedoeld? Dat extra huis heeft nooit een apart nummer gekregen ofzo. Wellicht dat het nog op Funda staat, zal eens zoeken. 
Edit: gevonden! http://www.funda.nl/koop/verkocht/udenho...chrijving/ Dat is dus direct naast de smid. Zoals je kan zien is het tweede pand een mooie eind jaren 70 - begin jaren 80-stijl en heeft dat 2e huis op dat perceel geen nummer. Bij mijn weten is dat tweede pand nooit als berging/garage gebruikt maar gewoon als 2e huis. Het kan niet missen dat je die bedoelt.