20 September 2011, 13:41
Het andere eind vd grijze kabel gaat onder de auto naar de lamda (steekt in de uitlaat), als het goed is.
Dat tonnetje regelt de benzinedruk adhv vacuum, nu heeft het LPG systeem ook een heleboel extra vacuumslangetjes eraan gehangen met een half dozijn T stukjes. Vaak of altijd lekken er wel een paar. Aan de uiteinden wordt de slang hard en brokkelt etc. Snij de verharde stukken eraf en sluit opnieuw aan.
Dat lampje wat aangaat bij het starten is ws. het lamp-kapot-lampje, gaat uit zodra je de eerste keer remt. En daarna weer aan als er een lampje (dim, achter of rem) stuk is.
Dat tonnetje regelt de benzinedruk adhv vacuum, nu heeft het LPG systeem ook een heleboel extra vacuumslangetjes eraan gehangen met een half dozijn T stukjes. Vaak of altijd lekken er wel een paar. Aan de uiteinden wordt de slang hard en brokkelt etc. Snij de verharde stukken eraf en sluit opnieuw aan.
Dat lampje wat aangaat bij het starten is ws. het lamp-kapot-lampje, gaat uit zodra je de eerste keer remt. En daarna weer aan als er een lampje (dim, achter of rem) stuk is.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969


