23 September 2011, 21:59
Hoi Marc,
zekering 6 zat inderdaad niet goed in de houder en ziet er behoorlijk geoxideerd uit. Ik heb hem net rechtgezet en een beetje opgepoetst. Ik heb nog ergens een doosje nieuwe liggen die ik morgen ga opzoeken. Dit zou de oplossing gemakkelijk kunnen zijn. Zekering 4 is volgens het klepje van de zekeringhouder van de lambda, maar die zag er nog goed uit. Da's dan weer jammer. Morgen even proberen hoe het starten gaat. Het diagnosetruukje wat je beschreef ga ik ook morgen proberen. Nu eerst een tukkie doen na een dagje tuffen in een bloedhete 245 met een kapotte kachelkraan.. Hoe langer ik er in rijd, hoe meer uitdagingen ik tegenkom. Kapotte meters, hemel, dagteller, enzenz. Maar het goede nieuws is dat ik er wel lekker in rijd.
zekering 6 zat inderdaad niet goed in de houder en ziet er behoorlijk geoxideerd uit. Ik heb hem net rechtgezet en een beetje opgepoetst. Ik heb nog ergens een doosje nieuwe liggen die ik morgen ga opzoeken. Dit zou de oplossing gemakkelijk kunnen zijn. Zekering 4 is volgens het klepje van de zekeringhouder van de lambda, maar die zag er nog goed uit. Da's dan weer jammer. Morgen even proberen hoe het starten gaat. Het diagnosetruukje wat je beschreef ga ik ook morgen proberen. Nu eerst een tukkie doen na een dagje tuffen in een bloedhete 245 met een kapotte kachelkraan.. Hoe langer ik er in rijd, hoe meer uitdagingen ik tegenkom. Kapotte meters, hemel, dagteller, enzenz. Maar het goede nieuws is dat ik er wel lekker in rijd.

