23 September 2011, 23:00
Her is minder moeilijk dan je denkt. In de buurt van de stroomverdeler ziet het er al veel beter uit, bij mij was het onderste deel verteerd.
De verteerde draadjes vervangen tot aan de motorstekker tegen schutbord. Ik heb dezelfde kleurtjes weer gebruikt met een nieuwe kous erom heen. Ziet er weer gelikt uit. Er zijn maar een paar draadjes die onder de voorkant van je motorblok doorlopen:
- dikke (rode)draad van dynnamo naar startmotor
- rode draad van motorstekker naar dynamo
- zwarte draad van motorstekker naar oliedruk sensor
- groen draad (bij mij nog niet aangesloten maar lijkt op olietemperatuur)
Heb ook nog een nieuwe dikke massadraad van de dynamo naar het blok gelegd.
De verteerde draadjes vervangen tot aan de motorstekker tegen schutbord. Ik heb dezelfde kleurtjes weer gebruikt met een nieuwe kous erom heen. Ziet er weer gelikt uit. Er zijn maar een paar draadjes die onder de voorkant van je motorblok doorlopen:
- dikke (rode)draad van dynnamo naar startmotor
- rode draad van motorstekker naar dynamo
- zwarte draad van motorstekker naar oliedruk sensor
- groen draad (bij mij nog niet aangesloten maar lijkt op olietemperatuur)
Heb ook nog een nieuwe dikke massadraad van de dynamo naar het blok gelegd.

