24 September 2011, 17:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 September 2011, 17:13 door Marc1970.)
De benzinepomp gaat altijd even draaien als je de sleutel verdraait, om het systeem voor het starten op druk te zetten. Als de motor dan daadwerkelijk draait, gaat de pomp ook weer draaien.
Ventiel op de rail, is dat zo'n ventiel als een band? De brandstofdruk is dermate hoog dat ook als de motor uit is er nog plenty druk op blijft staan.
Rechtsboven de voeten vd bijrijder zit de 2 ECU's en een wit relais, dat is het injectie relais. Haal hem eruit en verbind op de andere kant pin 30 en 87/2 met elkaar. Dan gaat de pomp continu lopen zodra je het contact omzet.
En die klep onder inlaat is de stationairregelklep (idle air control valve), ook handig dat-ie het doet.
Ventiel op de rail, is dat zo'n ventiel als een band? De brandstofdruk is dermate hoog dat ook als de motor uit is er nog plenty druk op blijft staan.
Rechtsboven de voeten vd bijrijder zit de 2 ECU's en een wit relais, dat is het injectie relais. Haal hem eruit en verbind op de andere kant pin 30 en 87/2 met elkaar. Dan gaat de pomp continu lopen zodra je het contact omzet.
En die klep onder inlaat is de stationairregelklep (idle air control valve), ook handig dat-ie het doet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

