1 October 2011, 20:19
Probleem opgelost.
Het bleek inderdaad te liggen aan de lage druk in de rail. Dit was te wijten aan een zeer vuil brandstoffilter en een verstopte brandstofpomp. Monteur Hans die bij Carlo Smidt in Gemert werkt had het probleem gelukkig snel opgelost tijdens de sleuteldag van het Volvo 240-260 register gisteren.
Asterix, ik zou graag met jou in contact komen voor onderdeeltjes. gezien je hobby zul je wel geen behoefte hebben aan deurrubbers, dashbord kapjes en dat soort ongein in je auto's. Ik ben benieuwd naar wat je hebt liggen of wat te leveren is binnen je circuit.
Het bleek inderdaad te liggen aan de lage druk in de rail. Dit was te wijten aan een zeer vuil brandstoffilter en een verstopte brandstofpomp. Monteur Hans die bij Carlo Smidt in Gemert werkt had het probleem gelukkig snel opgelost tijdens de sleuteldag van het Volvo 240-260 register gisteren.
Asterix, ik zou graag met jou in contact komen voor onderdeeltjes. gezien je hobby zul je wel geen behoefte hebben aan deurrubbers, dashbord kapjes en dat soort ongein in je auto's. Ik ben benieuwd naar wat je hebt liggen of wat te leveren is binnen je circuit.

