1 October 2011, 20:23
Mocht iemand interesse hebben dit project over te nemen dan hoor ik het graag. Ik moet andere prioriteiten stellen momenteel en wil het ook niet langer bewaren heb ik gemerkt. Soms moet je verder/opruimen in je leven.
En anders gaat ie in onderdelen weg en wordt de body aan de oud ijzerboer overhandigd.
Compleet op de volgende delen na;
- originele k-jet ontbreekt, megasquirt computer inclusief laptop krijg je er eventueel bij,
- er zitten geen virgo's meer bij, staat nu op staal,
- originele cilinderkop met k-jet injectorgaten ontbreekt, die is ooit gescheurd en vervangen door een 530 kop. Deze is er los bij
- geen voorruit, die is gesneuveld,
Wat krijg je?
- koets met kenteken uit 1984, dus belastingvrij,
- koets waar al een deel van de roest uit is gezaagd, linker dorpel, wielrand en bodemdelen,
- 4 deuren zonder roest,
- goede achterklep, oud type,
- de originele high nose motorkap met een klein beetje roest, maar wellicht nog te redden,
- los naast de auto het B21ET onderblok met M46 en goed en soepel werkende overdrive (300.000km)
- blauw pullman interieur dat er goed uit ziet maar wel wat stoffig na al dat staan.
- originele airconditioning in delen,
- stuurbekrachtiging zit er ook nog ergens op
en nog wel wat goodies..
Voor het idee; de auto is kaal op het dashboard en de assen na.
En anders gaat ie in onderdelen weg en wordt de body aan de oud ijzerboer overhandigd.
Compleet op de volgende delen na;
- originele k-jet ontbreekt, megasquirt computer inclusief laptop krijg je er eventueel bij,
- er zitten geen virgo's meer bij, staat nu op staal,
- originele cilinderkop met k-jet injectorgaten ontbreekt, die is ooit gescheurd en vervangen door een 530 kop. Deze is er los bij
- geen voorruit, die is gesneuveld,
Wat krijg je?
- koets met kenteken uit 1984, dus belastingvrij,
- koets waar al een deel van de roest uit is gezaagd, linker dorpel, wielrand en bodemdelen,
- 4 deuren zonder roest,
- goede achterklep, oud type,
- de originele high nose motorkap met een klein beetje roest, maar wellicht nog te redden,
- los naast de auto het B21ET onderblok met M46 en goed en soepel werkende overdrive (300.000km)
- blauw pullman interieur dat er goed uit ziet maar wel wat stoffig na al dat staan.
- originele airconditioning in delen,
- stuurbekrachtiging zit er ook nog ergens op
en nog wel wat goodies..
Voor het idee; de auto is kaal op het dashboard en de assen na.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

