13 October 2011, 22:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 October 2011, 08:30 door BartMandersRacing.)
Ben dr weer,welliswaar met 'n nieuwe account want ik kreeg die oude niet meer op gestart!Weet niet of dat op de een of andere manier geregeld kan worden en anders houd ik t wel bij mn nieuwe account,ook nix mis mee!
Best veel gebeurt de laatste tyd.Het rode werkpaard is weg,verkocht.Heeft plaats gemaakt voor 'n 96'er 850 op LPG.Is een 2 liter 10 klepper,een beetje een lamme eend maar wat zit er een heerlijk verslavend geluid in dat ding zeg. Kortom leuke,fijne auto maar zal waarschijnlijk nooit de status krijgen die de IKEA-Ferrari had!Zal ook een van de eerste auto's zijn waar ik,als het zo ver is,niet met pijn in het hart afscheid van neem.
Nog altyd wel actief met auto's en de DAF 55 racer staat ook nog altyd hier.
Ben inmiddels al enige tyd bezig met een ander project,ook een Volvo maar door de puristen altyd verguisd,een 360 2.0i sedan.Komt een B21ET in!
Foto's en info hierover volgen snel,maak daar wel even een nieuw topic over.
Best veel gebeurt de laatste tyd.Het rode werkpaard is weg,verkocht.Heeft plaats gemaakt voor 'n 96'er 850 op LPG.Is een 2 liter 10 klepper,een beetje een lamme eend maar wat zit er een heerlijk verslavend geluid in dat ding zeg. Kortom leuke,fijne auto maar zal waarschijnlijk nooit de status krijgen die de IKEA-Ferrari had!Zal ook een van de eerste auto's zijn waar ik,als het zo ver is,niet met pijn in het hart afscheid van neem.
Nog altyd wel actief met auto's en de DAF 55 racer staat ook nog altyd hier.
Ben inmiddels al enige tyd bezig met een ander project,ook een Volvo maar door de puristen altyd verguisd,een 360 2.0i sedan.Komt een B21ET in!
Foto's en info hierover volgen snel,maak daar wel even een nieuw topic over.