3 November 2014, 01:12
Het wordt in plaats van. Ik vind de GLE echt veel comfortabeler en luxer maar de 84-er met de big nose en het vele chroom is naar mijn mening gewoon mooier. Had ik het geld maar om er twee te houden! Misschien komt dat ooit maar dan zou ik deze GLE als daily driver houden en een 121 GT als hobbyauto.
Voor wat betreft de gordelvanger; deze heeft minder KM gereden maar als het veel kleine ritten zijn geweest zijn de gordels misschien wel weer vaker gebruikt. Aan de staat van de riemen te zien denk ik dat dat niet zo is. Maar je hebt gelijk, ik zal de gordelvangers even een opfrisbeurt geven voor ik de gong er in zet! Bedankt voor de ondersteuning; ik laat nog even weten wat het is geworden met de gong in de nieuwe auto.
Voor wat betreft de gordelvanger; deze heeft minder KM gereden maar als het veel kleine ritten zijn geweest zijn de gordels misschien wel weer vaker gebruikt. Aan de staat van de riemen te zien denk ik dat dat niet zo is. Maar je hebt gelijk, ik zal de gordelvangers even een opfrisbeurt geven voor ik de gong er in zet! Bedankt voor de ondersteuning; ik laat nog even weten wat het is geworden met de gong in de nieuwe auto.
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]