14 October 2011, 22:20
leuk!
let op met de voorwiellagers, die zijn er in 2 maten. De turbo's en de latere versies hebben de grotere versie. Ik zou eerst eens proberen de boel af te stellen, waarschijnlijk is dat de snelste oplossing als ie op speling is afgekeurd. Nieuw vet er in kan ook nooit kwaad (homokinitenvet, wiellagervet oid, iets degelijks er in met MoS2).
Nu de auto nog zo mooi roestvrij is zou ik er ook veel aan doen om dat zo te houden. balken, naden, dorpels etc volknallen met Mike Sanders, underbodycoating bijwerken en Lokari binnenschermen voor de achterwielkuipen er in? Of loop ik nu erg vooruit op de zaken :p
let op met de voorwiellagers, die zijn er in 2 maten. De turbo's en de latere versies hebben de grotere versie. Ik zou eerst eens proberen de boel af te stellen, waarschijnlijk is dat de snelste oplossing als ie op speling is afgekeurd. Nieuw vet er in kan ook nooit kwaad (homokinitenvet, wiellagervet oid, iets degelijks er in met MoS2).
Nu de auto nog zo mooi roestvrij is zou ik er ook veel aan doen om dat zo te houden. balken, naden, dorpels etc volknallen met Mike Sanders, underbodycoating bijwerken en Lokari binnenschermen voor de achterwielkuipen er in? Of loop ik nu erg vooruit op de zaken :p
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

