17 October 2011, 17:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 October 2011, 17:35 door BartWillem.)
Mandigers is goed, De Kinderen in Oirschot is nog beter.
Die doet vooral Amerikanen (op USA-auto forums zijn ze er lyrisch over) maar ook regelmatig Volvo's. Wordt netjes afgewerkt en goed afgesteld en niet heel veel duurder dan HPO.
Ben diverse keren bij HPO geweest en elke keer was er wel iets: LPG ingebouwd maar duidelijk niets getest, LPG-installatie na laten kijken en na 2 weken de auto kwijt te zijn geweest bleek meneer er niets aan gedaan te hebben, leidingwerk dat zo slecht aangelegd was (door de wielkasten heen) dat het APK-afkeur was (bij veel inbouw door hem al gezien), maar het toppunt was wel de Amazon Combi waar 2 gastanks in moesten en de auto begon te stinken tijdens het tanken: meneer bleek gewoon door de gasleidingen heen geboord te hebben waardoor de auto 1 grote LPG-tank werd. Er zijn natuurlijk ook veel gevallen bij hem die wel goed gaan, maar ik heb er geen goed gevoel bij met de gevallen die ik gezien heb (en ook zelf meegemaakt heb). Goedkoop, maar daar is de afwerking ook naar (het wordt ook wel eens goed gedaan, maar het is sterk afhankelijk hoeveel tijd/zin hij heeft). Nee, ik zou er niet meer gauw heen gaan.
Die doet vooral Amerikanen (op USA-auto forums zijn ze er lyrisch over) maar ook regelmatig Volvo's. Wordt netjes afgewerkt en goed afgesteld en niet heel veel duurder dan HPO. Ben diverse keren bij HPO geweest en elke keer was er wel iets: LPG ingebouwd maar duidelijk niets getest, LPG-installatie na laten kijken en na 2 weken de auto kwijt te zijn geweest bleek meneer er niets aan gedaan te hebben, leidingwerk dat zo slecht aangelegd was (door de wielkasten heen) dat het APK-afkeur was (bij veel inbouw door hem al gezien), maar het toppunt was wel de Amazon Combi waar 2 gastanks in moesten en de auto begon te stinken tijdens het tanken: meneer bleek gewoon door de gasleidingen heen geboord te hebben waardoor de auto 1 grote LPG-tank werd. Er zijn natuurlijk ook veel gevallen bij hem die wel goed gaan, maar ik heb er geen goed gevoel bij met de gevallen die ik gezien heb (en ook zelf meegemaakt heb). Goedkoop, maar daar is de afwerking ook naar (het wordt ook wel eens goed gedaan, maar het is sterk afhankelijk hoeveel tijd/zin hij heeft). Nee, ik zou er niet meer gauw heen gaan.