Relais doorgestekkerd: nog steeds droge bougies naar een paar keer doorstarten. Daarna relais teruggeplaats en de wartel van de brandstofleiding een tikkie losgedraaid (niet helemaal dus, maar een halve slag, misschien ene hele slag ofzoiets), en die lijkt wel bezine te druppen bij het starten. Ik weet niet of dit iets zegt.
Centrale kabel vonkt niet tegen massa. We (samen met de buurman) hebben wel vonken kunnen forceren door de "min" van de bobine een aantal keer kort achter elkaar aan massa aan te tikken. Aangezien dat dus wel een vonk oplevert trekken we vooralsnog de conclusie dat de bobine + centrale kabel wel ok zijn. Maar kennelijk komt er geen puls naar de bobine?
Dit in combinatie met het niet kunnen uitlezen van codes, moet ik dan langzaamaan gaan denken aan het motormanagement zelf?
Ik probeer de moed er nog even in te houden
Overigens, wellicht ten overvloede, bedankt voor alle suggesties zover!!
Centrale kabel vonkt niet tegen massa. We (samen met de buurman) hebben wel vonken kunnen forceren door de "min" van de bobine een aantal keer kort achter elkaar aan massa aan te tikken. Aangezien dat dus wel een vonk oplevert trekken we vooralsnog de conclusie dat de bobine + centrale kabel wel ok zijn. Maar kennelijk komt er geen puls naar de bobine?
Dit in combinatie met het niet kunnen uitlezen van codes, moet ik dan langzaamaan gaan denken aan het motormanagement zelf?
Ik probeer de moed er nog even in te houden

Overigens, wellicht ten overvloede, bedankt voor alle suggesties zover!!