20 October 2011, 08:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 October 2011, 08:10 door 244Drift.)
Duidelijke allemaal manner, bedankt !!
Nu we toch bezig zijn ...
Ik rij dagelijks 120 km met het ding en zou wel iets meer voorruitgang op de snelweg willen hebben.
Heb verschillende cilinderkoppen liggen, welke zou ik er dan het beste op kunnen zetten ??
Und:
Ik zag op verschillende tabellen dat een B21ET een compressie heeft van 7.5:1
Een B21A heeft een compressie van 8.5:1
Als ik de kop van een B21ET eens op een B21A zet, heb ik theoretisch gezien meer vermogen, maar blijft alles dan nog heel ?
Of is 8.5:1 teveel van het goede?
Volgens mij moet het nog net gaan , op gewone brandstof, toch ?
Nu we toch bezig zijn ...
Ik rij dagelijks 120 km met het ding en zou wel iets meer voorruitgang op de snelweg willen hebben.
Heb verschillende cilinderkoppen liggen, welke zou ik er dan het beste op kunnen zetten ??
Und:
Ik zag op verschillende tabellen dat een B21ET een compressie heeft van 7.5:1
Een B21A heeft een compressie van 8.5:1
Als ik de kop van een B21ET eens op een B21A zet, heb ik theoretisch gezien meer vermogen, maar blijft alles dan nog heel ?
Of is 8.5:1 teveel van het goede?
Volgens mij moet het nog net gaan , op gewone brandstof, toch ?