1 November 2011, 12:36
Ik neem aan dat hij hetzelfde zal proberen te doen als wat mijn 123/LPG schakeling doet. Die regelt naar aanleiding van oa. de hoeveelheid zuurstof in de uitlaatgassen (lambda) de gastoevoer. Die varieert momenteel tussen de 30 en 62%. Dat zijn met rij-ervaring bepaalde, zelf ingestelde waarden. En net 1:8 gereden met mij 145. En dat kan nog beter, want het blok draait nog niet echt mooi rond.
Jouw klep zal op basis van de onderdruk in het inlaatspruitstuk de LPG toevoer sturen. Juist bij stationair (hoge onderdruk) zal de klep dicht moeten sturen en bij maximale vermogensvraag (geen onderdruk meer) open.
Jouw klep zal op basis van de onderdruk in het inlaatspruitstuk de LPG toevoer sturen. Juist bij stationair (hoge onderdruk) zal de klep dicht moeten sturen en bij maximale vermogensvraag (geen onderdruk meer) open.

