1 November 2011, 22:54
Hier nog wat pics van de IC
![[Afbeelding: 210820111878.jpg]](http://img257.imageshack.us/img257/5259/210820111878.jpg)
end-tanks dichtgelast. Komt dat vele lassen op stage toch nog van pas hehe.
![[Afbeelding: 230820111882.jpg]](http://img256.imageshack.us/img256/9738/230820111882.jpg)
M6 rubber steunen om de boel stevig vast te zetten (zit ook nog beneden vast)
![[Afbeelding: 130920112000.jpg]](http://img13.imageshack.us/img13/476/130920112000.jpg)
aan de warme kant zelf een reducer gemaakt van 55-76 mm van uitlaatbuis.
![[Afbeelding: 310820111947.jpg]](http://img443.imageshack.us/img443/3384/310820111947.jpg)
in progress
![[Afbeelding: 130920112002.jpg]](http://img849.imageshack.us/img849/6722/130920112002.jpg)
work in progress
-Koni geel dempers na 12.000 km totaal versleten. Valt me erg tegen. Flinke speling op de zuigerstang en demping even stug als normale dempers. Nu Bilstein B6 er in omdat ik gewoon moet rijden, heb nog niets met garantie gedaan. Auto is weer een enorm stuk strakker met de nieuwe dempers. Eerst ging ie bij 150-160 echt alle kanten op (dus niet veel gedaan). Nu veel stabieler.
-had weer een lekkende radiator, ga in een rap tempo door de 2e handsjes heen die ik nog had liggen. Nu wel een goede er in.
-olie ververst!
![[Afbeelding: 051020112141.jpg]](http://img64.imageshack.us/img64/5361/051020112141.jpg)
Heb er nu ook Polaris opzitten, geleend van de 760. Banden zijn niet extreem goed meer maar de grip is wel goed, banden krijg ik niet echt aan het piepen. Of je moet al de legale snelheid verdubbelen denk ik zo, tijd om eens naar het circuit te gaan.
Voor de rest doet ie het goed, nu 60 km/dag aan het rijden en dat gaat goed. Ben nog aan het kijken naar een startverwarmer nu het steeds kouder gaat worde.
![[Afbeelding: 210820111878.jpg]](http://img257.imageshack.us/img257/5259/210820111878.jpg)
end-tanks dichtgelast. Komt dat vele lassen op stage toch nog van pas hehe.
![[Afbeelding: 230820111882.jpg]](http://img256.imageshack.us/img256/9738/230820111882.jpg)
M6 rubber steunen om de boel stevig vast te zetten (zit ook nog beneden vast)
![[Afbeelding: 130920112000.jpg]](http://img13.imageshack.us/img13/476/130920112000.jpg)
aan de warme kant zelf een reducer gemaakt van 55-76 mm van uitlaatbuis.
![[Afbeelding: 310820111947.jpg]](http://img443.imageshack.us/img443/3384/310820111947.jpg)
in progress
![[Afbeelding: 130920112002.jpg]](http://img849.imageshack.us/img849/6722/130920112002.jpg)
work in progress
-Koni geel dempers na 12.000 km totaal versleten. Valt me erg tegen. Flinke speling op de zuigerstang en demping even stug als normale dempers. Nu Bilstein B6 er in omdat ik gewoon moet rijden, heb nog niets met garantie gedaan. Auto is weer een enorm stuk strakker met de nieuwe dempers. Eerst ging ie bij 150-160 echt alle kanten op (dus niet veel gedaan). Nu veel stabieler.
-had weer een lekkende radiator, ga in een rap tempo door de 2e handsjes heen die ik nog had liggen. Nu wel een goede er in.
-olie ververst!
![[Afbeelding: 051020112141.jpg]](http://img64.imageshack.us/img64/5361/051020112141.jpg)
Heb er nu ook Polaris opzitten, geleend van de 760. Banden zijn niet extreem goed meer maar de grip is wel goed, banden krijg ik niet echt aan het piepen. Of je moet al de legale snelheid verdubbelen denk ik zo, tijd om eens naar het circuit te gaan.
Voor de rest doet ie het goed, nu 60 km/dag aan het rijden en dat gaat goed. Ben nog aan het kijken naar een startverwarmer nu het steeds kouder gaat worde.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

