2 November 2011, 13:18
Een hoop turboonderdelen van de lichtblauwe zijn dus al verkocht. Die wordt weer n/a. En gaat de verkoop in.
De verkoop van de 244 vlotte niet echt, zodoende dat ik nu gekozen heb om hem zelf te houden.
De geweldige benzineprijzen spelen hierin ook een rol.
Rode Koni's, verlagingsveren en de Polarisen eronder. Vervolgens kijken of een B21A wat vlotter te krijgen is. Heb al wat tips van Boso gehad over nokkenassen, uitlaten, ontsteking enz.
Dag van halen:
![[Afbeelding: volvo244y.jpg]](http://img560.imageshack.us/img560/4619/volvo244y.jpg)
![[Afbeelding: volvo244dl.jpg]](http://img824.imageshack.us/img824/1474/volvo244dl.jpg)
Zo heeft ie een tijd in de oude schuur gestaan:
![[Afbeelding: dsc09272med.jpg]](http://img444.imageshack.us/img444/5249/dsc09272med.jpg)
Revisieblok (30.000km gedraaid):
![[Afbeelding: cimg0537med.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/5475/cimg0537med.jpg)
In m'n huidige schuurtje:
![[Afbeelding: schuur.jpg]](http://img819.imageshack.us/img819/9358/schuur.jpg)
De verkoop van de 244 vlotte niet echt, zodoende dat ik nu gekozen heb om hem zelf te houden.
De geweldige benzineprijzen spelen hierin ook een rol.
Rode Koni's, verlagingsveren en de Polarisen eronder. Vervolgens kijken of een B21A wat vlotter te krijgen is. Heb al wat tips van Boso gehad over nokkenassen, uitlaten, ontsteking enz.
Dag van halen:
![[Afbeelding: volvo244y.jpg]](http://img560.imageshack.us/img560/4619/volvo244y.jpg)
![[Afbeelding: volvo244dl.jpg]](http://img824.imageshack.us/img824/1474/volvo244dl.jpg)
Zo heeft ie een tijd in de oude schuur gestaan:
![[Afbeelding: dsc09272med.jpg]](http://img444.imageshack.us/img444/5249/dsc09272med.jpg)
Revisieblok (30.000km gedraaid):
![[Afbeelding: cimg0537med.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/5475/cimg0537med.jpg)
In m'n huidige schuurtje:
![[Afbeelding: schuur.jpg]](http://img819.imageshack.us/img819/9358/schuur.jpg)

