2 November 2011, 21:56
242-turbo schreef:netjes
ga je ook een andere bobine plaatsen? lees: sterkere
Bobine laat ik zo, precies dezelfde wordt ook door Bosch Motorsport geleverd voor 'goedkope' motorsport. Goed te verkrijgen en kan iets van 70 mJ leveren, dat is al behoorlijk veel (de andere motorsport bobines kunnen niet echt veel meer dan dat leveren zonder op CDI over te gaan). Spaart weer geld!
v700r schreef:Had dit nog nooit gelezen (nu wel), gewèldig!
Maar er is nog steeds geen, in mijn ogen dan, bevredigend antwoord op die underdrive pulley! Wat doet het anders dan een normale poelie?
Volvo 142 B23 schreef:Is kleiner denk ik. Zorgt ervoor dat dynamo, stuurpomp, airco-compressor enz minder toeren draaien.
dat, en de poelie is wat lichter (niet echt merkbaar met dat zware standaard vliegwiel dat ik heb) en deze uitvoering is massief aluminium dus kan niet stukgaan zoals de standaard versie die uit 2 delen bestaat. Op zich geen heel bijzondere upgrade maar had een standaard poelie die niet meer 100% was.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

