7 November 2011, 13:03
@black moose, de rubber strip ligt alleen helemaal los bovenop mn deur, moet hiervoor de bekleding eraf halen zodat ik de deur tegen kan houden terwijl ik op de strip druk, Nu buigt de rand van de deur gewoon mee. Verlagen zou m zeker goed doen.. Nu nog het geld ervoor en eigenlijk gaat roestpreventie dan natuurlijk voor.
Mistlampen zijn een cadeau van mn pa, hij heeft ze vroeger ook op zn autos gehad en ze zijn daarom een soort erfstuk. Groter zou nog wel mooier zijn misschien maar vindt m dit ook niet verkeerd staan.
@oehoeboeroe, zeker wel stoere snowcap
nu nog even dat laatste puntje repareren, ik heb nog geen topics gevonden over hoe te repareren met tiewraps maar heb zelf wel al een idee
@yellow240, ik denk ook dat ik nog even doorzoek naar de originele onderbumper.
Mistlampen zijn een cadeau van mn pa, hij heeft ze vroeger ook op zn autos gehad en ze zijn daarom een soort erfstuk. Groter zou nog wel mooier zijn misschien maar vindt m dit ook niet verkeerd staan.
@oehoeboeroe, zeker wel stoere snowcap
nu nog even dat laatste puntje repareren, ik heb nog geen topics gevonden over hoe te repareren met tiewraps maar heb zelf wel al een idee@yellow240, ik denk ook dat ik nog even doorzoek naar de originele onderbumper.