10 November 2011, 00:55
Wielmoeren hebben vaak de maat M12x1,5.
Gewoon een wielmoer aan ÃÃn zijde haaks en schoondraaien en daarop de nippel (hard)solderen met koper of zilver waarop de luchtleiding past die je eerder al noemde.Uiteraard heb je de nippel dan ook haaks en vlak afgedraaid.
Ik heb hetzelfde ook eens gedaan met de brandstofnippels van een LF45 welke niet voorradig waren en het resultaat was zelfs met záchtsolderen al verbluffend.
Voordeel; je houdt je injectors orgineel en als je een zelfgefabriceerde adaptor verprutst is er geen man overboord.De adapter kan je afdichten t.o.v. de adapter dmv een kopren ring of hydraulic seal van loctite. (hebben jullie vast wel op de zaak :-) )
Gewoon een wielmoer aan ÃÃn zijde haaks en schoondraaien en daarop de nippel (hard)solderen met koper of zilver waarop de luchtleiding past die je eerder al noemde.Uiteraard heb je de nippel dan ook haaks en vlak afgedraaid.
Ik heb hetzelfde ook eens gedaan met de brandstofnippels van een LF45 welke niet voorradig waren en het resultaat was zelfs met záchtsolderen al verbluffend.
Voordeel; je houdt je injectors orgineel en als je een zelfgefabriceerde adaptor verprutst is er geen man overboord.De adapter kan je afdichten t.o.v. de adapter dmv een kopren ring of hydraulic seal van loctite. (hebben jullie vast wel op de zaak :-) )

