10 November 2011, 11:12
Zo, een spruitstuk met een tweede scharnierpunt eraan:
![[Afbeelding: inlaatkl096.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/inlaatkl096.jpg)
De hefboom waar de gaspedaal tegenaan duwt, steekt nu 10 cm achter dit laatste scharnierpunt waardoor de gasstang iets zou kunnen buigen maar het is een stevige stang, daar kan-ie wel tegen. Beter zou het zijn (zoals Volvo uiteraard al had bedacht) het duwpunt tussen de scharnierpunten te maken.
![[Afbeelding: inlaatkl096.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/inlaatkl096.jpg)
De hefboom waar de gaspedaal tegenaan duwt, steekt nu 10 cm achter dit laatste scharnierpunt waardoor de gasstang iets zou kunnen buigen maar het is een stevige stang, daar kan-ie wel tegen. Beter zou het zijn (zoals Volvo uiteraard al had bedacht) het duwpunt tussen de scharnierpunten te maken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969