10 November 2011, 23:03
Vandaag stond weer in het teken van de inspuitleidingen. Op naar AutoRima, hadden nog wel wat buiten staan. Wat een zeperd van een bedrijf ! Doodleuk 3 kwartier staan te wachten, we hebben het druk ( niemand aan de balie, gelukkig wel koffie). Eindelijk tijd voor de vraag naar de inspuitleidingen. Vervolgens de 30 seconden behandeling incl. rondje door het magazijn en over het terrein. Krijg uiteindelijk een trap om zelf maar in de auto's te kijken. De meeste stonthopen heb ik kunnen ontwijken, op 1 na............ Leuk hoor 40 km heen en 40 km terug.
Dit is voor mij geen bedrijf om ook nog maar een gebruikt ringetje te halen voor mijn 240. Waarschijnlijk hebben ze wel tijd voor je als je met een platgereden XC90 zit. Een vette afrader !!!
Vanavond ging het gelukkig een stuk beter: 240GLT had nog een in elkaar gelopen turbo staan. Alles gekocht van luchtfilter tot en met inlaatspruitstuk. Gelijk het plaatwerk gelost en mocht gelukkig het niet passende distributiedeksel teruggeven. Danny bedankt!
Nu als de sodemieter beide brandstofleidingen monteren. Morgen wordt CO en ontsteking gesteld bij de dealer.
Dit is voor mij geen bedrijf om ook nog maar een gebruikt ringetje te halen voor mijn 240. Waarschijnlijk hebben ze wel tijd voor je als je met een platgereden XC90 zit. Een vette afrader !!!
Vanavond ging het gelukkig een stuk beter: 240GLT had nog een in elkaar gelopen turbo staan. Alles gekocht van luchtfilter tot en met inlaatspruitstuk. Gelijk het plaatwerk gelost en mocht gelukkig het niet passende distributiedeksel teruggeven. Danny bedankt!
Nu als de sodemieter beide brandstofleidingen monteren. Morgen wordt CO en ontsteking gesteld bij de dealer.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029