13 November 2011, 18:48
Ik heb nog niet bij de auto gekeken(staat bij m'n ouders), maar m'n vader smste me vanmorgen het volgende: 'Gisterochtend met de auto vertrokken en buiten het dorp viel km-teller uit en ging acculampje branden. Auto ging onrustiger rijden en herstelde zich bij vliegbasis(5km verderop).Toen ging ook acculampje weer uit. Wat me opviel direct na het starten is dat je een zingend geluid hoort onder de kap(ik heb dit zelf nog niet gehoord). Zou de dynamo niet op zijn eind lopen?'
Woensdag of donderdag kom ik weer bij de auto en zal ik de foutcodes uitlezen. Maar kan de dynamo ermee te maken hebben? Kan het me haast niet voorstellen dat een slechter wordende dynamo ervoor zorgt dat toerenteller en km-teller uitvallen?
De gasklep heb ik vorige week nog afgesteld, bij het plaatsen van de cruise control gasrol.
Woensdag of donderdag kom ik weer bij de auto en zal ik de foutcodes uitlezen. Maar kan de dynamo ermee te maken hebben? Kan het me haast niet voorstellen dat een slechter wordende dynamo ervoor zorgt dat toerenteller en km-teller uitvallen?
De gasklep heb ik vorige week nog afgesteld, bij het plaatsen van de cruise control gasrol.