14 November 2011, 01:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 November 2011, 02:01 door HansDAF.)
Vandaag met de vacuumleidingen bezig geweest.
De vacuumvervroeger heb ik aangesloten onder het Turbo hoedje (achterste nippel, richting schutbord) Zie tekening:
![[Afbeelding: vacuumvervroegerschema.jpg]](http://img36.imageshack.us/img36/6307/vacuumvervroegerschema.jpg)
De vacuumslang van de brandstofdrukregelaar heb ik op de voorste nippel onder het hoedje aangesloten. Deze zat er niet maar die heb ik er in gedraaid, de meter zit er natuurlijk niet tussen. Drukken heb ik niet gemeten.
![[Afbeelding: brandstofdrukregelaarva.png]](http://img607.imageshack.us/img607/6975/brandstofdrukregelaarva.png)
Carterventilatie (kleine slangetje) aansluiten is niet nodig volgens onderstaand plaatje: Deze heb ik afgedopt.
![[Afbeelding: carterventilatievacuum.png]](http://img444.imageshack.us/img444/1847/carterventilatievacuum.png)
Kon de slang van turbodrukschakelaar (nog) niet vinden.
't is te laat om nog een rondje te rijden, ik ga morgen maar eens proberen of de auto beter rijdt. Hoop in ieder geval dat de vervroeger beter werkt, nu loopt auto stationar goed zonder slang eraan.
De vacuumvervroeger heb ik aangesloten onder het Turbo hoedje (achterste nippel, richting schutbord) Zie tekening:
![[Afbeelding: vacuumvervroegerschema.jpg]](http://img36.imageshack.us/img36/6307/vacuumvervroegerschema.jpg)
De vacuumslang van de brandstofdrukregelaar heb ik op de voorste nippel onder het hoedje aangesloten. Deze zat er niet maar die heb ik er in gedraaid, de meter zit er natuurlijk niet tussen. Drukken heb ik niet gemeten.
![[Afbeelding: brandstofdrukregelaarva.png]](http://img607.imageshack.us/img607/6975/brandstofdrukregelaarva.png)
Carterventilatie (kleine slangetje) aansluiten is niet nodig volgens onderstaand plaatje: Deze heb ik afgedopt.
![[Afbeelding: carterventilatievacuum.png]](http://img444.imageshack.us/img444/1847/carterventilatievacuum.png)
Kon de slang van turbodrukschakelaar (nog) niet vinden.
't is te laat om nog een rondje te rijden, ik ga morgen maar eens proberen of de auto beter rijdt. Hoop in ieder geval dat de vervroeger beter werkt, nu loopt auto stationar goed zonder slang eraan.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

