17 November 2011, 23:43
Jambon schreef:originele kast heb je daar..!
Er hangt ook nog een neus van een 245 tegen de muur ergens

Yellow240 schreef:Ik heb het vermoeden dat jij geen vermogen tekort komen.
Nee niet echt, al moet de turbodruk wel nog omhoog

Sebastiaan! schreef:Hoe zo super Awesome?!
Dankje!
DennisvdB schreef:Geen problemen tot nu toe met de Innovate LC-1. Lees hier heel veel slechte verhalen over (storingen, kapot gaan).
Ziet er verder hartstikke goed uit!
Heb er nog geen problemen mee gehad, maar hoor er idd niet altijd goede verhalen over. Mocht deze overlijden dan komt er iets anders in, weet nog niet wat.
DennisvdB schreef:Ohja, heb je al eens de heatwrap erafgehaald om te kijken hoe het staat met het uitlaatspruitstuk? Gaat namelijk niet altijd goed met zo'n heatwrap...
Nu heeft deze uitlaat wel een kleinere wanddikte, maar better safe than sorry!
Ik was van plan het eraf te halen, hoofdzakelijk vanwege brandgevaar. De olie druk sensor en het filter etc zitten aan die kant, mocht er iets gaan lekken dan trekt het in de wrap en dan is de brand niet meer te blussen. Ik moet alleen een hitteschild om m'n remleidingen maken aan die kant aangezien het spruitstuk er aardig dicht op zit.
Hoe lang heeft die wrap er bij jou op gezeten? Had je de uitlaat nog gespoten voordat je het erop deed?


![[Afbeelding: 57960_106486409410885_100001485780570_51...4492_n.jpg]](http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs299.ash2/57960_106486409410885_100001485780570_51028_4904492_n.jpg)