19 February 2006, 20:33
kaasie schreef:de gene die er later tussen is gebouwd
door de gas instalateur is er een extra afsluitklep tussen de leiding gezet.
dit moet te zien zijn want daar zijn draadjes naar toe getrokken die los zijn van de originele kabelboom.
kijk of hier stroom op komt en zo niet haal hem er eens tussen uit en verbind de leidingen door met elkaar.
Deze Necam installatie maakt gebruik van een extra relais dat de beide benzine pompen uitschakelt als de gas/benzine schakelaar in gasstand staat. er is dus geen aparte benzine afsluiter zoals in de meeste carburatie motoren zit die ook op gas lopen. als ik in de benzinestand het contact aanzet en de solonoide van het brandstofpomprelais handmatig activeer, dan hoor ik beide pompen lopen en de overdruk retour leiding naar de tank lekt als ik deze een beetje los draai in het motorcompartiment . dus de benzine wordt wel rondgepompt. zou het kunnen dat de plunjer die in het brandstof verdeelblok(het blok van waaruit de leidingen naar de injectoren vertrekken) vast zit. deze plunjer moet ook de tegendruk geven als je deze indrukt om te testen of je bij contact-af de injectoren wil testen door de luchtklep naar beneden te drukken. ik moet zien uitevinden hoe ik bij deze plunjer kom zonder bepaalde afstellingen via vulplaatjes te hoeven veranderen .
65 GLE adept